piątek, 29 kwietnia 2011

Kocham Cię Polsko

Ciąg dalszy niechybnie nastąpi...

Pani z zakupami:

- Pan mi robi zdjęcia ?
- Nie.
- To dobrze, bo ja sobie nie życzę.

Pani rozwieszająca pranie na balkonie:

- Dać Panu autograf ?
- Dziękuję, nie trzeba.
- No.

Młody człowiek z dużymi, okrągłymi kolczykami w uszach:

- Zrób se zdjęcie dupy !
- :/

Pan dziad w jakimś wyjątkowo paskudnym miejscu:

- Robi Pan zdjęcia mojego samochodu ?
- A który to ?
- Nieważne !
- To nie wiem czy robię.
- Yyyeee y

Byłbym zapomniał o moich faworytach – grupie dziewcząt w wieku lat 13-16.
Ciuszki, fryzurka, oko – wszystko porobione jak przystało na najgorętsze laski na kwadracie.

- Ee ! co robisz ?
- Zdjęcia.
- Dlaczego ?
- Bo lubię.
- Yyy, to nie rób !

2 komentarze:

  1. Cóż za pesymizm z tego posta bije! ;)) A polski naród jest przecież taki cool - wszyscy się do siebie uśmiechają, przytulają, są zawsze radośni i szczęśliwi :) Myślę, że po prostu robisz zdjęcia nie tym ludziom co trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie pobije ulicznego grajka, któremu zrobiłem fotkę i wrzuciłem do kapelusza co miałem - było z 50 groszy, przysięgam, nic więcej nie posiadałem. Złapał mnie nieopodal, rzucił we mnie tymi pieniędzmi i powiedział żebym sobie w dupę wsadził i nie życzy sobie robienia mu fotek za taką kasę. Do tej pory nie wiem, czy chciał pozować za darmo, czy za więcej kasy.

    OdpowiedzUsuń