poniedziałek, 20 lutego 2012

Urodziny

Chrzestna przypomniała sobie o moich urodzinach, tych z zeszłego roku. Mam sobie wybrać prezent. Zastanawiam się pomiędzy czajnikiem, bo dziś zaczął cieknąć a patelnią - przypala już dobre kilka miesięcy.

W tym roku skończę 32 lata i jestem niezmiernie zaskoczony tym faktem, mimo, że w zeszłym kończyłem 31, także w zasadzie mogłem się tego spodziewać. Do tej pory nie myślałem o sprzętach AGD jako o potencjalnych prezentach urodzinowych. Co się ze mną dzieje ? I zaraz, zaraz, czy w przyszłym roku skończę 33 lata ? Nie, to chyba niemożliwe. W ogóle to miałem przecież robić karierę muzyka za granicą, albo jakąś inną, a nie kupować patelnie.

Przydałaby mi się zmywarka, to może na okrągłą rocznicę. Takie poważniejsze decyzje dobrze jest planować z wyprzedzeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz